Angielski i niemiecki w hotelarstwie

Szkolenie językowe dla pracowników działu obsługi klienta w hotelach (recepcja i rezerwacja)

Angielski i niemiecki w hotelarstwie

Program kursu obejmuje następujące umiejętności językowe niezbędne do porozumienia się z zagranicznymi klientami oraz słownictwo z zakresu hotelarstwa:

  • witanie klientów, przedstawianie się, rejestracja gości w hotelu, udzielanie podstawowych informacji
  • udzielanie informacji na temat usług oferowanych przez hotel, opis jego wyposażenia
  • przyjmowanie rezerwacji telefonicznie i udzielanie informacji
  • obsługa poczty elektronicznej
  • wystawienie rachunków, ustalanie formy płatności, wyjaśnianie treści rachunku, żegnanie klientów
  • przyjmowanie skarg i uwag klientów, radzenie sobie z uwagami krytycznymi, rozwiązywanie problemów

Grupa docelowa: pracownicy działu obsługi klienta w hotelach (recepcja i rezerwacja), osoby pracujące w Polsce i pragnące wyjechać do pracy za granicę.

Forma zajęć: zajęcia grupowe

Poziomy: wszystkie poziomy zaawansowania